bra start





När jag vaknade imorse så var det 10 minus ute! :) En bra start på månaden och jag hoppas, verkligen att det håller i sig och att det kommer mysig snö! :D

Igår tog jag svinsprutan och det känns som att jag inte sovit en blund i natt! På kvällen kände att jag hade lite ont i huvudet och sen vaknade jag på natten och kunde inte somna om. Och jag är ganska säker att jag hade feber inatt, inte så hög men jag hade feber. Så på morgonen tog jag tempen och jag hade 37.4 grader. Men jag gick till skolan och direkt när jag kom ut så blev jag jätteglad av kylan! :) Och i skolan så har jag varit trött och hängig och nu har jag ont i huvudet. Trodde inte att jag skulle påverkas så mycket, men jag gjorde det...

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Nu, snart ska jag ner till centrum och möta Miccis där vi ska kolla julklappar och sen ska jag hem och plugga, kanske ta en lite promenad för att röra lite på mig och sedan Grey´s :D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0