fjärde adent

Idag är det sista söndagen innan julafton! Och det är bara 4 dagar kvar. Shit va tiden går fort!

Igår kväll så var jag på middag hos Sanna och Munken med mamma och pappa. Sen drog jag hem till Jennifer där vi först inte gjorde så mycket. Det var jag, Jennifer, My, Moa, Fanny, Josse, Magda och Lisa. Sen ringde Adam till My och undrade om han och några till kunde komma över. Och det kunde dom. Det var Adam, Tobbe, Ille, Leo och Jesper. Vi satt och snackade ett tag. Busade runt lite i huset. Sen började vi kolla på supersugen. Och mitt i filemn så skulle Adam hem för hans mamma kom och hämtade han. Så vi hängde med han ner till stationen. På vägen så blev det säklart lite snöbollskrgi :) I samma veva så gick Fanny hem. Och magda hade redan gått. Men när vi kom tillbaka till huset så satte vi oss i tv rummet ogen men startade ingen film. Så vi gick upp till Jennifers rum där alla sov. Vi somnade kanske vid 5 och vaknade vid typ 11 eller något sånt.
Jag hade en väldigt kul kväll och det var kul att träffa lite nya människor :)



Ikväll så ska jag nog vara hemma och se på film. Kommer nog vara ganska trött eftersom att jag inte har svit ut helt under de senaste dagarna. Hoppas bara att det är en bra film på tv :)

Hoppas ni får en bra 4:e advent!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0