första december



Hello boys and girls!

Idag tog jag svinsprutan. Fick typ hjätrklappning innan för jag blev nervös för att alla andra blev det :( Men jag kände knappt när hon stoppade in sprutan eller när hon sprutade in vätskan... Men nu är jag öm! Så jag gick inte på träningen.

den här eftermiddag har varit ganska mysig. Jag tände lite ljus i köket när jag kom hem och satte på radion. Sen la jag fram läxböckerna och började jobba. Fick inte ås mycket gjort i No:n, som vi by the way ska ha prov på på trosdag!!!! :O. Men jag blev klar med mattekapitlet och jag har skrivit ut våran (min Fannys och Rosannas) spanska text. Så just nu är jag ganska nöjd med mig själv :)

Ja, ikväll blir det att sitta framför tv:n för dtat, desperata hemmafruar och Christineeeee! Så mysigt jag kommer ha det! :) Hoppas ni får det lika trevligt!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0