juldagen

Hej allesammans :D

Idag har vi inte gjort någonting verkligen! Har suttit på rummet och tittat på film. Det blev först The last house on the left och sen Eragon. Båda var bra :) Innan så tog vi också en lång promenad runt älven, alla utom mormor som var hos hennes mamma. Det tog ungefär en och en halv timme. Och det var väldigt skönt. Fast jag blev lite sömnig höhö...



Vi laddade också ner låtar och sånt på min iPod idag. Och vi skulle bara ha låtar, men på något sätt så kom också alla hennes bilder med. Och då menar jag alla! Så nu har jag 5414 bilder på iPoden :) Men vi ska fixa det imorgon för det är visst lite pinsamma bilder på David :O hahaha! :D Men det är ju också för att jag inte vill ha hennes bilder på den ;)

Just nu så håller jag på att kissa på mig och Sofia duschar. Plus att det bara finns en toalett i detta hus :( Men nu ska jag ner på toa :)

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0