julmarknad

Hej!
Förlåt för jag inte har skrivit på hela veckan, men har haft ganska mycket plugg. Ska ha två omprov på måndag och då ska också en uppsats också vara inne. Sen ska vi ha två läxförhör och en redovisning. Jättekul! :)

Igår så åt jag, pappa och miccis på indiska resturangen i centrum och det var aaaaaasgott! Sen hyrde jag och pappa 4 filmer och vi såg två idag och jag ska kanske se dom andra två.. Vet ej.

Idag så var jag på julmarknaden. Mia har bett några från kören att gå dit och sjunga lite julsånger. Det var jag, Moa, Jennifer, Linnea Å, My, Magdis, Anna B och Emma L-F. Det var inte bara vi som spelade och sjöng utan också så var en kille som heter Jonathan där som Linnéa och några adra känner som också sjöng där. Och han var jätteduktig! Verkligen :) Vi sjöng lite överallt och sen satte vi oss ett tag i fiket och snackade massa. Det var riktigt mysigt :)
Jag kom på då att det kanske skulle vara ett bra ställe att sommarjobba på? Ska skicka en ansökan sen när jag kommer hem. Man måste ju vara ute i god tid ;)

Ikväll så ska jag nog se till att göra klart min uppsats om stamceller och sen titta låte på film och sitta lite vid datorn. Imorgon ska jag kanske till julmarknaden igen. ast jag vet inte... Har inte riktigt bestämt mig.

Men nu ska jag sätta mig och råplugga en stund :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0