monday

Yes. Och idag blev jag klar med min grythandske :) Den blev ganska liten, men söt. Och inte så jämna kanter och så... Men jag gillade den jättemycket! :)

Och jag skulle ha gjort omprov i morse, men igår kväll så glömde jag att det var halv 9 så jag satte kolckan så att jag kom i tid till spanskan som börjar tio. Så när jag sitter och äter frukost så kommer jag på det och smsar Mia och säger att jag glömde helt bort tiden och säger att jag gör proven på lektionen istället. Hann med nästan hela noprovet, har några frågor kvar och sen har jag B-delen på matten kvar. Tänk om jag hade gått på omprovstiden! Då skulle jag ha varit klar :'( Gud va jag är glömsk!

Men annars så har dagen flutit på somvanligt. Inget speciellt har hänt. Ganska långtråkig dag faktiskt...

Nu ska jag göra något annat. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0