snö

Gud va det snöar nu! Typ helt vitt när man tittar ut. Och jag är så himla glad för jag trodde aldrig att vintern skulle komma med snö och kyla för att vi har förstört så mycket. Men nu är det så himla kul! Och snö är verkligen magiskt. Helt underbart! Fast det är mindre underbart när det blåser kallt och är typ snöstorm...

Igår så var jag inte själv! :) Nej, jag spenderade kvällen/natten hos Erik, en kille i paralellklassen. Det var jag, My, Linnea Å, Fanny, Joar, Moa, Jennifer och Magda. Fast de tre som jag nämnde sist gick vid typ 11-12 på kvällen. Själv så gick jag hem vid kvart/tjugo i 5. När jag kom hem så var mamma och pappa inte så glada... Och då tänker ni säkert att jag borde ha sovit vid det här laget men faktiskt så vaknade jag kvart i 11. Och jag är en sån som inte gillar att sova bort dagen, även om jag inte har något speciellt att göra.
Som idag t.ex. så skulle jag ha åkt till stan med Rosanna. Men vårat busskort gäller ju inte då, vi har sånt där kort som man får från skolan så man kan åka till 19.00 och inte på helger. Så det ska jag göra på måndag istället.
Men idag så ska jag gå ner och låna om min bok bara för att komma ut lite. Sen hade jag tänkt att städa mitt rum. Ser hemskt ut!



Bild 1: Där satt vi hela kvällen. Såg på 1 film av 4 och åt gods tills vi typ bara åt för att.. Sen ser kanske My och Linnea som sitter och soer i soffan! haha söta.
Bild 2: Erik har två katter, den ena heter Ester och den andra heter Nemo Och det är han som är på bilden. As söt verkligen! Vill ha en katt :(


Men ni får ha en skön lördag så skriver jag kanske senare :)
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv. hihi okej, nice :)

2009-12-19 @ 13:35:19
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0