wednesday

Stavas verkligen onsdag på engelsk sådär? Kommer inte ihåg hur det stavas...

Idag har det varit en ovanligt kul onsdag. Linnea Å och Moa var kul på draman. Sen var det god mat i skolan. Sen ritade vi lägenheter på no:n. Sen drog jag hem till Rosanna där vi pluggade och satt vid datorn och så. Det var kul och vi hade kul :) Knäppt va?

Idag är det ingen Grey´s anatomy så jag har ingen aning vad jag ska göra ikväll :( Och igår var det ingen Christine så jag blev jätteledsen! :( Och slutet på Desperete Housewives då? :O Och nu kommer det inte börja förns i mars ju. Åh, hatar när alla program slutar såhär på säsognen! Håller ni inte med?

Nu har jag inge mer att säga! Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0