090213

Goddag alla människor !
Idag är det fredag och det innebär att Rosanna och Ella ska sova här :) Eller Rosanna i alla fall. Vet inte om Ella ska. Så ikväll så blir det mysigt med glass och kanske lite chips, filmer och tjejsnack :D

Och imorgon så börjar min dag med att jag ska till kusinerna vid någon tid och sen på kvällen så ska Magda ha födelsedags fest och då ska vi äta där och ha jätte kul med sing star och hela alltet ! :D Efter skolan så skulle ju jag och Rosanna gymma, men det var en tant i receptionen som sa att vi hade fel kort och att vi inte fick gymma så då följde vi med Moa, Magda, Linnea och Linnéa till centrum för där skulle de köpa godis. De köpte två helfulla godispåsar och två chips påsar och sen skulle de hem till Magda och göra en tårta ! :O Fatta va tjockisar vi kommer vara imorgon xD haha !
Vi får rulla hem xD Men det kommer att bli gott och rooooligt ! :D

När jag kom hem så var mitt rum jätte stökigt -.- Och det är inte klart än :( Jag ska städa min byrå, byta lakan (har inte gjort det sen i julas ;o) och sen ska jag kanske rensa i min garderod. Jag hade också tänkt att göra de 4 (!) matteläxorna som ska ha gjort för nån vecka sen... Har inte haft tid eller ork till det. Suck... Orkar verkligen inte ! ;(

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0