090218

Förlåt för att jag inte skrev nått igår, men jag hade en dålig dag. För det var så att jag trodde ända sen på morgonen att den dagen skulle bli en oturs dag och lite av den blev det. För efter skolan så skulle jag gå hem, sitta vid datorn, blogga, plugga lite och sånt. Men sen fick jag tyå värsta damp på min dator för att den bara hackade upp sig hela tiden och samtidigt så kunde jag inte ett matte tal och då blev jag ännu argare (a) haha men då frågade Rosanna om jag ville komma över och då gjorde jag det, eftersom att jag vet att hon alltid gör mig glad :D SÅ jag gick till henne, blev på bättre humör och vi pluggade lite :)

Vid halv åtta så tränade vi Station och det var skit jobbigt !! Jag höll på att dö. Först vare uppvärmning och sen är det massa olika stationer man ska göra där man tränar alla muskler i korppen. Och på en sak skulle man gå ner men benen och då fick jag jätte ont i min knä ! Tror att det är nått fel med dom :o Sist så var det kondition och det var också skit jobbigt ! Men det var så värt det ! Vi strechade inte så mycket så idag har jag lite ont i rumpan haha xD
Lite senare idag ska jag gå ner och träna igen :)

Idag så var allt bara bra. Hur har eran dag varit? :) För jag var glad imorse och jag hade pluggat till so-provet och provet gick också bra, svarade på allt förutom en fråga :D Det var inte heller någon barnteater eller musik så vi fick sluta tidigare och nu är jag hemma och ska sitta vid datorn och plugga lite :)

Imorgon ska vi till Solskiftet. Vi ska dit 11 och sen till skolan kl 1 och då tycker man ju att man får sluta, men nejnej ! Vi ska gå klart -.- Suck !

Hare bra, pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0