090225

God morgon ! :)

Idag så har det inte hänt så mycket. Eller vi skulle ha åkt skidor, men vi gjorde aldrig det för att det var tydligen dåligt väder, men det blev väldigt fint senare... Och vi ska kanske till Vassbo :D

Igår så gjorde vi pepparkakor. De två första plåtarna blev helt förstörda för att vi råkade bränna dom xD Men några blev fina :) När Eve kom så hade hon klippt sig. Det blev jätte fint ! ;) Sen gick vi upp och gjorde i ordning oss, vi skulle bara ta på oss lite kläder och typ kladda på lite mascara för vi skulle till kupolen :) Men först så skulle vi till Evelina för att jag skulle låna Albins busskort. Sen gick också Eve och Fia på toa ^^ Så vi var på kupolen vid halv 8 :P När vi kom hem så åt vi pizza och Eve åt och sov över. På kvällen så hade vi kul vid datorn och efter en stund gick vi ner till tvn och kollade på Hannibal, som var väldigt äckligt. För jag och Fia hade precis tagit en choklad bit när en killes tarmar åkte ut x) Mysigt värre... Och sen bjöd och Hannibal en pojke på stekt hjärma. Hemskt tycker jag, uusch :((( Medans jag och Evelina låg och kollade på det så satt Fia ute i köket och snackade med Adde i telefon x) Det snackade i typ 2 timmar :O Och han somnade typ 5 gånger xd haha !



Eftersom att vi skulle ha åkt skidor idag så gick vi upp kl typ halv 10 och det var inte mysigt ! Efter att Evelina hade gått så tittade vi på The grudge 3. Den var bra, men det konstiga var att den handlade inte nått om den andra filmen.... Och det var inte så bra tyckte jag :P Sen har vi bara legat där nere i soffan och kollat på Nikelodeon xD

Ikväll så ska jag, Cornelia, Sofia, Stefanie och Elin gå på bio och kolla på I taket lyser stjärnorna. Jag hoppas att den är bra, för det verkar som att den är det ^^
Ska klä på mig nu och Sofia sitter och kammar ögonbrynen?! haha sötie :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0