bio och romme

Hejsan !
Igår kom vi hem så sent så jag hann aldrig skriva. Igår efter att vi hade kollat på tv och sånt så gick vi till Kupolen och mötte Viktor och David. Vi runt i kupolen och tillslut hamnade på donken x) Som alltid ! Vi gick därifrån vid tio över 8 och vi skulle vara där 20 över så vi fick springa en bit och det var inte kul ! När vi kom fram så tog vi ut biljetterna och köpte en läsk att dela på. Flimen var skiiiit bra och jag tycker att alla ska se den ! Men det är gråtvarningar, för den var sorglig i slutet. Men i början så var den ganska rolig :) Sjukt bra helt enkelt ;)
Vi kom hem vi 23.00 och då hoppade jag direkt in i duschen, för jag hade både smustigt hår och det var helt fullt med hårsprej ! Det var skönt och direkt efter det så gick vi och la oss för vi var helt slut och för att vi skulle upp tidigt idag :)

Vi vaknade vid 8 fixade oss och åkte iväg. Vi var där hela dagen och ska vara det imorgon igen. Idag hade vi det kul i backen och jag tog lite bilder som kommer här nere ;) Skit fint väder var det också ! Men det skiftade från molnigt och snö till sol och fint... Och det var mindre bra enligt mig ^^ Vi skulle också träffa Eves kompis, men han kom inte.. När vi kom hem så la jag mig vid tvn medans Sofia spang runt i huset och fixade sig xD I sista sekund så satte jag upp håret och satte på lite mascara. Sen fick vi skjuts till Kupolen och där blev det en t-shirt från Ginatricot :) Vi gick till Willys och köpte lite godis också (a)




Ikväll blire väl kortspel med Lasse och mormor som just kommit x)

Men nu måste jag gå och äta, hare bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0