bröllopsduellen

Go kväll sötnosar <3
Idag så började dagen med en utskällning för att vi hade kommit föresnt varje gång x) haha, alla kommer typ bara försent på de mornar vi har engelska :P Sen hände inte så mycket mer än att på sista lektionen, som var Barnteater så fick jag veta att jag ska vara Madicken i våran pjäs :) Tror ni att den rollen skulle passa mig? (a) Det tycker i alla fall Anna Marits (lärare) :)

Efter skolan så drog jag, Linnéa och My till täby, eftersom att vi skulle se på bio :P Vi försökte få in My också, även om hon inte hade en biljett, men det gick inte så hon fick åka hem :( Men bion var bra. Den slutade faktist inte alls som man hade tänkt sig och det var ju bra :) På hem vägen så hade Linnéa lite kul med min mobil och tog lite kort här och var :P Det var fina kort faktist :P


höhö, mitt fina (not) knä sticker ut ur mina söndriga jeans :(


jag var handmodell :)

När jag kom hem så började jag fixa allt inför imorgon :) Jag ska gå upp kl %.00 så jag har ingen tid på morgonen att fixa, ska samlas vid prakeringen kl 05.45 :o Kind of tidigt :P Men det kommer att bli roligt i alla fall ! :D Kommer ta med min kamera och ta massa kort !! :D Längtar !!

Men nu ska jag gå och läsa min spännande bok :D puss god natt <3

Sen har jag ytterligare en fråga, tror ni att jag skulle passa i tung piercing, svara ärligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0