gymnastikläger

Hej igen ! :) Hoppas att nin har haft en bra helg , för det har jag ! Eller förutom att jag inte fått sova ut och att jag har ont i hela min kropp så hade vi kul :)

På lördagsmorgonen så åkte vi vid halv 9 och var typframme vid 10. Vi började träna direkt och det var ett jätte skönt golv och en jätte stor, roligt och mjuk skumgummigrop :D V halv ett - ett så var det lunch och en timme efter så tränade vi igen. Sen så blev det mellis och vid 5 eller halv 6 så slutade vi träna och gick och duschade och bastade :)
Det var riktigt härligt ! Sen åt vi och när vi åt så åt vi MASSOR ! Vi åt vi som om vi skulle inte äta på tre dagar ! :O Så an blev sådär äckligt mätt :(
Vid 11 så var det läggdags och alla var typ jätte trötta ! Så jag somnade typ direkt (a) Dagen efter (idag) så hade alla  typ träningvärk i hela kroppen, så varje gång jag rör mig så gör det ont någon stans : ( Joooobbigt ! Så det gick knappt att röra sig, men när man väl strechade så gick det nororlunnda :P
Idag så var jag inte med så mycket, jag var mest med i början, för då gjorde vi trampett och då gör jag volt :) Sen gjorde vi också flyverspring och det var läskigt, men det gick :P Det är när man typ hoppar upp på händerna på en plint och sen faller ner på en matta.. Men sen gjorde de andra massa flickisar och saltos (handvolt bak och volt bak) och det kan inte jag, så jag satt och studerade hur de skulle göra, så när jag gör så gör jag rätt :P

Men just nu så sitter jag hos Rosanna med Ella och skulle ha pluggat, men Rosanna hade inte med papprena från skolan... Typiskt ! Så vi har typ bara suttit och pratat :P Roligt, roligt :)

men nu ska vi hjälpa Rosanna att bära ut alla saker, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0