hos Sofia

Go' kväll :D

Vad hade ni tänkt att göra den här sköna lördagskvällen? :) Själv så ska jag, min familj, Lasse och Sofia tjocka oss och äta god mat, titta på Melodifestivalen och äta massa godis och chips (a)
Under dagen så var vi i romme. Det var väl roligt. Lite senare så mötte vi David och åkte lite med han men vi skulle hem så fort så vi hann inte åka så länge :P Vi skulle bort för vi skulle bada på Agua nova. Det var kul och vi såg några snygga pöjkar ^^ haha.

Igår när vi hade kommit fram så gjorde jag direkt iordning mig för att vi skulle på Coz. Det är typ som ett disco för 7-9 (årskus) så det var typ bara fullt med massa fjortisar. Men där träffade vi David och några av hans kompisar och dansade hela natten lång ! Skoja, men vi dansade till 12. Och det var faktist :D Det var jag, Sofia, Cornelia och Evelina som gick tillsammans :) Fina flickor det !
Tog tyvärr inga kort men vi kommer att ta massor av andra bilder under veckan :) Pusscaio <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0