Magda 15 år !!

Idag så fyllde Magda 15 år :D Kul ju ! Och vi firade henne med tårta och sång i skolan. Det var så att mellan Non och Son så hade vi 25 min rast och innan så hade Jennifer och några mer gått och köpt en tårta till lilla (eller stora) Maggie :D Så vi hade lite tårtkalas i Oasen :)

Efter skolan så följde också jag, Linnea, Linnéa och Rosanna med Magda hem :) Och där åt vi också tårta och tog massa fina bilder med hennes nya och fina kamera :D Den var fett fin ! Btw så är min kamera sönder.. Men jag köpte den ju någon gång i maj eller april så vi ska lämna in den på garanti ;P haha hoppas att jag får en helt nya, likadan kamera för jag tappade den också en gång i Malaysia i den sen så den har typ värsta märket efter det xD

Jag och Rosanna skulle ju träna idag, men det blev inte så för att jag slutade mycket senare än henne och sen ville vi ju med hem till Magda eftersom att hon fyllde år :D Och juste, idag så fick jag träffa Jennifer för första gången på typ mer än en vecka och innan hon åkte till Sälen så hade hon klippt sig och gjort slingor så hennes så var jätte fint och det såg ut som att håret var solblekt och då ville jag ännu mer ha sommar ! :(

Ååååh ! Jag hatar den här terminen just för alla dessa prov ! -.- Vi har typ haft prov varje vecka sen vi började ! Och imorgon ska vi ha engelska prov som jag inte kan och sen på fredag ska vi ha No prov, fast då får man ha med sig bok...

Men nu måste jag gå och plugga engelska ! pusshej <3


Kommentarer
Postat av: L I N N É A

UTMANAD!

http://pesons.blogg.se/2009/february/utmanad.html#comment

2009-02-11 @ 22:43:41
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0