myskväll

Nu sitter jag och lyssnar på musik, Chris Brown :D <3 Under dagen efter skolan så har jag inte gjort så mycket mer än att jag har kollat på Gossip gril för att det är så bra och jag älskar han som spelar Nate, han heter något med Chace C nått xD Men han är ju fet snyyyyygg :D Men nu är första sesången klar :( Och nu har jag inget annat att kolla på :/ Eller jag tror att den är slut.. Aja, sen så kom pappa hem och då skulle han åka och handla och då hängde jag med han och vi typ storhandlade till bl a till fredag då vi ska äta tacos här hemma :) Då ska också Miccis kille Niklas (eller med c vet ej) ät här. Kul ju :)

När vi kom hem och hade packat upp all mat och sånt så föreslog pappa att vi skulle göra en fruktsallad,och det är ju klart att man aldrig säger nej till fruktsallad så då gjorde vi en jätte god :D Vi hade grädde (a) haha men jag och Rosanna ska träna imorgon :) Läääänge får vi hoppas. Har inte gjort det på hela veckan, och för att något ska hända så ska man tydligen träna 4 gånger i veckan :O Och den här kommer jag ha tränat 3 för jag ska ha karate och gymnastik på tisdag också.. Men jaja ! Det är ju typ det ända jag skriver om i bloggen känns det som :O Sooooooooorry !

Men nu tror jag nog att jag ska lägga mig :) God natt <3


Kommentarer
Postat av: Niklas (Miccis kille) :)

Du stavade rätt! :) woho!

Ingen middag blev det, dock en trevlig hemma kväll! ;)

2009-02-13 @ 22:20:40
Postat av: lovisalovisa

gud va jag är bra ! :D

japp, och det var ju bra :)

2009-02-14 @ 11:40:29
URL: http://lovisaan.blogg.se/
Postat av: Niklas

Galet bra! ;)

ja de va bra, ja tycker dock att du hade kunnat få chipsen med tanke på att vi inte rörde dem, men säg inte de till miccis! ;) haha

2009-02-15 @ 18:42:48
Postat av: LOVISA

Niklas: Men jag skulle inte ha rört dom om ni hade ätit

upp dom :P Och jag gjorde det för att jag var jätte sugen på chips !

2009-02-17 @ 11:21:49
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0