stress

Hej !

Kom just hem från skolan. Jag racade hem. Pappa kommer ju och hämtar mig vid 4 för att vi ska till sofia :D Happy !
Idag så började dagen med att jag vaknade av mig själv kl 7. Inte vet jag varför :O Sen cyklade jag och mötte Rosanna. Första lektionen var idrott. Idag så var det Jennifer och Magda som hade uppvärmningen :) Sen så skulle hälften av klassen till gymmet och Daniel förljde med för han skulle visa vad man skulle göra och massa. Så vårat tjejgäng hade hela salen för oss själva. Fast vi gjorde toppsboll. Och vet ni hur jobbigt det var eller? :O Brukar inte vara ett dugg jobbigt :P Sen hade vi teknink och det var lika meningslöst som det brukar vara. Varför har an ens det? -.-
Och sen hade vi spanska. Och Helena stod där framme och malde på medans jag och Rosanna hade det lite roligt där vi satt ;D Vi hade lunch och sen skulle Rosanna skriva sitt CV någonstans där det fanns en utskrivare, men ingen skrivare funkade så vi kom typ 40 min försent (a) Sen hade vi matte och jag satt och solade mig i ett fönster hela tiden :) Eller asså det var sol utanför :P höhö. Men när jag gick så blev det massa kramkalas :D Eftersom att jag kommer vara borta hela den här veckan :P Och Moa, jag kommer faktiskt sakna dig också :) <3 Och er andra med !


Såklart när det är fint väder så ska jag sitta i en bil hela dagen ! Fast jag ska inte klaga för jag ska till Sofiaa :D

Igår så var ju jag , Rosanna och Emma och tränade. Och när jag var på väg att möta Rosanna så gjorde jag en vurpa ! En sån där äkta bananhalkning xD Jag blev typ fett chockad och ba "oj, oj" för mig själv ! hahahah xD

Men nu måste jag packa och massor !! Kommer sakna er massor !!

PUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Ha så kul :) Du har blivit utmanad också :) Puss <3

2009-02-20 @ 16:18:19
URL: http://abraahamssons.blogg.se/
Postat av: MOA

Åh jag saknar dig redan gullunge.

2009-02-23 @ 12:13:01
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: L

haha sötnos :D

2009-02-23 @ 14:48:43
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0