täby med rosanna

Tjenare bloggen !
Idag så vaknade jag 12 och jag och Rosanna skulle till Täby så jag fick skynda mig lite så att vi inte skulle komma iväg försent. Så jag hann duscha, föna håret, leta efter kläder och sminka mig på en timme ;Ó Det är inte många som skulle klara det ! haha. Iaf så blev det lite krångel i början också kunde vi inte bestämma oss om vi ville till Täby eller stan eftersom att det var så fint väder idag, men vi åkte till Tbäy för det är mycket kortare dit. Och jag är glad för att vi valde Täby för att det blev svin kallt under dagen :) Rosanna köpte massor av fina saker och jag köpte inte så mycket för jag ska spara och jag hade inte så mycket :P Men jag köpte ändå ett linne och ett par örhängen :)


Det var jätte fint väder på morgonen ! Hoppas att det blir så imorgon :)


Örhängen från H&M för 29.5 kr :)         Linne från BikBok för 99 kr ;)

Linnet kanske ser lite tråkigt ut på bilden, men det är finare i verkligheten :P

Imorgon så blire plugga, plugga och mera plugga här hemma hos mig ! Det ska vara jag Rosanna och Ella och vi ska plugga en massa och så ska jag kanske ha gjort lite the och scones så att det blir lite roligare :D haha !

Pusstjao <3

Kommentarer
Postat av: EllaBella

Örhängena var skiit fina ! :D <3

2009-02-09 @ 17:37:19
URL: http://inmydreams.blogg.se/
Postat av: lovisa

EllaBella: tackar ! :) Jag gillade dom också, för att det var

inte bara guld utan det var också lite färger :P <3

2009-02-09 @ 22:25:17
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0