tionde februari

God morgon sötnosar !
Idag så äre plugga som gäller ! :( Jobbigt. Men jag har faktist fått ut mina bokanalyser som jag blev klar med typ kl 1 inatt xD De blev ganska bra hoppas jag, för jag gjorde om flera gånger ! Men jag ska ju göra fler också :P

Idag idag så vaknade jag vid 10 och då gick jag upp direkt för att jag kände mig så äcklig så jag hoppade in i duschen och stod där ett bra tag så varmvattnet tog slut xD haha , men skönt var det ändå ::) Har inte hört något från Rosanna än troligen så sover hon, men hon får komma när hon vill ! :) Vad ska ni göra idag? Ska ni göra något kul? :)

Men nu ska jag kila vidare och gör scones :D
Love / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0