tjejmiddag hos fanny

Goddag sötnosar !

Igår så var det tjejmiddag hos Fanny :) Det var jätte mysigt och vi tittade på film och åt massor av godis och chips så man blev helt död ! Vi kollade på The Wrestler (stavning??!) och Mr Bean xD haha de var väl bra x) Sen hittade vi ett gamlat monopolspel där uppe, på övervåningen så de spelade vi också. :) Det var ruuuligt :D

Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Är ganska trött. Men sen på kvällen så ska jag ju ha gymnastik i vanlig ordning :P Sen är det så skönt för att vi är lediga på måndag och har hemstudiedag på tisdag för att lärarna är borta :d Och då har jag ett förslg till mina kompisar och det är att vi är hos någon, tex mig och så pluggar vi tillsammans :) Och då kan vi ju typ mysa till det med scones och the ;) Jag sa det igår till några också, men alla var inte där när jag sa det.

Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så jag har inga bilder.. Tjaaao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0