våårdag !

Hejsan alla galda ! :D

Även om jag gick upp 20 över 6 imorse, så är jag glad ! :D Inte vet jag varför, för jag har knappt kunnat gå idag pågrund av min träningsvärk ! Fast jag ska inte klaga, tänk de som inte kan gå.. Hemskt !
I alla fall så hade jag det bra i skolan idag :) Hemkunskapsprovet gick bra och min, Ellas och Rosannas grupp hade inte någon redovisningt :)


Idag var det riktigt fint väder, förutom att det var kallt !


Tack för att ni finns ! Skulle inte klara en dag i skolan utan er tjejor ! <3

Efter skolan så följde Rosanna och Ella med mig hem för vi skulle göra massa matte och träna på våran redovisning :P Men det blev inte direkt så.. Vi flummade ganska mycket och Rosanna berättade om de djur hon hade "räddat" x) haha ! Först var det en anka som hade flygit in i en fläkt och hade sne näbb, och den tog de till vetrinären och där avlivade dom den :/ (Hahahaha när hon berättade det så skrattade jag så mycket att mina ögon höll på att polppa ut :D) Sen var det om en igelkott som var blind för att dens ögon hade fullt med torkade lera över sig xD haha, den tog de också till vetrinären och den fick också avlivas :P Sen var det en ödla som hade hamnat i hennes lilla balja när hon var liten som hon tog och visade för nårgar killar på gården för och de kastade ivägen den och sen hittade hon den aldrig mer xD hahahahah ! Man kan inte säga riktigt att hon räddade dom, men på ett sett kan ha ha gjort så att de inte hade lidit och det är väl bra :) Och sen räddade hon också sin hund från att kvävas att et ben i halsen, och Vilma klarade ju sig :) Den söt hunden ! :D

Iaf så blev det inte så mycket plugg.. Vi satt mest och pratade och massa annat som var roligt :D ! Och nu har jag det tråkigt :P Fast snart så ska jag följa med mamma och handla tills Romme som vi ska till på onsdag :DDD JIPPIII ! Och jag fick nyss alla bilder ifrån lägret av Cattis som jag lägger in senare :)

Kramisar, Lovisa

PS är det någon som vill följa med på bio imorgon? Jag har två gratis biljetter ;D (till mina kompisar :P)

Kommentarer
Postat av: MOA

jag skulle gärna vilja följa med :D men kan tyvärr inte imorgon, är det då biljetterna går ut ellr har du bara tid imorgon? :P

2009-02-02 @ 21:07:19
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0