är i skooolan !

Tjeeeenare ! Just nu sitter jag här vid datorerna i skolan, medans de andra sitter bakom mig och ska spela neger och persitdent :P Det är faktist roligt :)

Jag gick aldrig på gympan igår :P Jag åkte med mamma och handlade mat och sen hämtade vi Miccis i stallet och när jag gick där bland hästarna så kom det upp massor av gamla minnen (jag har ridit där hon rider :P i typ 3 och ett halvt år). Jag saknar faktist hästarna.. :/ Menmen jag orkar inte rida :P Eller jag gör det men jag kanske kan följa med Josse eller Lisa hem och rida där.. Fast det kanske är att utnyttja... Aja jag kanske börjar rida igen :P Vem vet lixom ? 

Efter skolan så ska jag hem och vara med Ella , Rosanna , Emma och Myy :) De ska vara hemma ikväll och förövrigt så har jag FF hemma hos mig ikväll :D

Men nu ska jag gå till de andra :) Ha en fortsatt bra dag, pussssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0