disco

Just nu är vi inlåsta (med mening) på Oasen och har disco :D
haha Jennifer har med sig in iPod och iPodhögtalare och så tog vi kort med Rosannas kamera, men den laddade ur.. Men eftersom att hon är så himla smart så tog hon med sig sin laddare så batterierna laddas just nu :)
Nu har vi lunchrast och före lunchen så hade vi spanska prov och det var väldigt lätt och det var skönt ! Efter och snart, jag vet inte när (a) så ska ja ha No-prov :) Alla ska inte ha det för de ska ha nästa vecka.. Onödigt eftersom att vi har börjat med nytt kapitel och allt x)

Efter skolan ska jag och Rosanna gymma, men först ska jag klippa mitt lås för jag råkade låsa in mina nyklar, och mina extra nycklar + mina pengar,så jag hade inte en sådan bra start på dag xD hah !
Och ikväll ska Rosanna också sova hos mig, och vi ska kanske åka och se på bio med alla andra 21.10 och det är typ ganska sent att åka till stan, men jag ska ialla fall fråga pappa om vi får :D Vi ska se The Unborn som ska vara läskig :D Vi får se hur det blir :) Men nu ska jag gå och ta kooort ! :D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0