emma & jag

TJUUUUE !

Igår så gick jag ju till Emma, och det slutade med att jag sov där :P Vi typ satt och kollade på första sesången i OC (som hon fick  i julklapp) Så det blev ganska jätte sent :P Vi gick upp till hennes rum vid halv 6 sen bäddade vi och borstade tänderna och sånt :P Sen låg vi och pratade om allt möjligt i typ en timme så vi somnade vid 7 tror jag.. Kollade inte på klockan :P
Emma vaknade vi halv tre idag, men jag hade legat vaken ett tag. Vi typ satte oss direkt vid tv och sen så har vi inte gjort något annt :P Har inte ätit någon mat idag så jag är JÅTTE hungrig ! Men vi ska äta kyckling snart så.. :)

Imorgon ska jag till Rosanna och leka med henne :) Har saknat henne skit mycket ! Som jag har gjort med alla andra kompisar :P hehe.. Men det ska bli kul :) OCH JAG MÅSTE SHOPPA INNAN REAN TAR SLUT !!!!! Ska göra det tyup på onsdag eller nått.....

Ska äta nu, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0