fredag, och helg !

Hej hopp :) Idag är det fredag och det känns skönt ! Även om den här dagen inte var den bäst i mitt liv...
I alla fall så började skoldagen med att bada och simma och jag fick VG på de övningar som man skulle ha gjort. Och det känns bra ! :) Sen var vi lite sega, så vi missade en hel lektion för att vi höll på så länge i duscharna och sminkade oss och massor xD Så våran lärare blev typ sur och skällde ut Daniel, våran idrottslärare :P Sen var det spanska och den var väääldigt seg ! Alla satt typ (eller låg på bordet) och sov och jag satt och lyssnade på musik :P Fast jag var lite duktig för att jag översatte hela texten som vi läste :)
Sen var det lunch och idag var det ganska god mat så jag blev över mätt... Not good ! Men jag, Emma, Ella, Linnea och Moa satt kvar och mös tills Non började :)
Idag var Nolektionen inte som vanliga Nolektioner :P Nej, för att vissa gjorde prov i ett annat rum, så Mia var i det rummet och då tog Magda fram sin platttång och sitt smink så Linnea och Magda höll på att fixa sig en massor ! :P När Linnéa var klar med sitt prov så plattade hon Lisas hår och hon passade i det :) (Hon brukar annars alltid ha lockigt hår :P) Sen vare matte, och det var segt det med !



Efter skolan så gymmade jag och Moa :) Det var skönt, för jag har inte gjort det på hela veckan ! Tror jag :P Jag gjorde lite kondition, och jag ville göra mer ryggövningar, men alla var upptagna hela tiden ! Men annars så gick det bra och det var skönt att strecha :) Tack Moa för matchen ;) skoja ! Vi tävlade inte, men hon får ändå ett tack för att hon är så snäll och vill gymma :)

I helgen så ska jag bort på gymnastik läger. Det ska väl bli kul? Eller nått.. Men man får inte ha med sig sin mobil... Så att ni inte undrar vart jag har tagit vägen :P Men jag kommer hem på söndag och då ska jag, Ella och Rosanna träna på vår redovisning :)

Men nu ska jag gå och ta en jätte skön dusch och sätta mig och kolla på en film ;)
Pusscaio <3

Kommentarer
Postat av: MOA

Du är så söööt Lovisa! <3

2009-01-30 @ 20:17:14
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0