girls just wanna have fun

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp ! I fredags så hade vi bara två lektioner så efter gick jag, Moa och Linnea till gymmet och gymade lite :) Eller Linnea satt bara och kollade på :P



När vi var klara och skulle gå hem så mötte vi på My och då följde hon med mig hem :) När vi kom hem och skulle sätta på datorn så dog alltihopa och det blev strömavbrott i hela gatan ! Vi tog massa kort och tillslut så började det bli mörkt så jag tände lite ljus i köket så vi skulle se nått. Vi typ 5 så kom både elen och Emma & Rosanna till mig och typ bara någon minut senare så kom Linnéa :) Vi webbade med några pöjks från Mys msn, åt och vid 8 så blev det strömavbrott igen.. Då bestämde vi oss för att köra anden i glaset, men det kom ingen ande :( Men elen kom tillbaka så vi satte vid datorn igen och alla somnade typ vid tre.



Jag sov väldigt dåligt i natt ! Hade ont i halsen, huvudet, nacke och typ ryggen och så var det sjuuukt varmt i mitt rum.. Inte skönt ! Vi vaknade vi 1 åt frukost vid 2 och vid 4 kom Moa och Magda till oss :) Men de fick typ gå direkt för att jag skulle till mormor vid halv fem :P Hos mormor var det trevligt folk, god mat och lekande bran överallt ! Och en urgullig pojke som hette Henrik. hahah Emma försökte lära han att göra kullerbytta och hon tyå tvingade han att jaga henne runt i hela lokalen xD Sötttt :)


Imorgon ska jag ta det lungt och vila :) På kvällen ska familjen och jag gå och se Yes man  på bio :) Kommer tt bli mysigt ! :D
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0