hard work work

Hej bloggen ! :)

Nu var det ett tag sen, men vårat modem har gått sönder, så jag vet inte hur länge vi inte kommer ha internet :P Men nu sitter jag vid pappas nya dator, för han har hköpt sånt där mobiltbredband tror jag det heter x)


Igår var ju ingenting säkert på vad jag och Rosanna skulle göra, men det slutade med att vi åkte till stan med Ella, Lisa, Linná, Mira, Anna, Fanny, Sofie och Elin :) Vi tittade på The unborn och den var skiiiiit bra ! haha jag och Rosanna satt bredvid varandra och viskade när det blev läskigt och gömde oss xD hahah fegisar ! Medans vi var rädda så satt typ Linnéa och sov..

En liten rolig sak som hände ibörjan var att ni vet han som spelar James i Twilight och han är med i 3e sesången av OC spelade hennes pojkvän och första gången han kom i bild, alla tjejer typ började åååh-a sig och killarna bara skrattade för att han var sååååååå snygg !! Älskar han ! Seriöst han så otroligt snygg, MUMS ! <3 (förlåt alla som vill se den här) Men i slutet så dör han och Rosanna började gråta för att han var så snygg xD hahah jag satt och garvade åt henne :D


När vi kom hem till Åkersberga så var det så otroligt kallt så vi tog bussen med Linnéa. Efter ett tag så går det på några killar och de började snacka med Ella och Rosanna för de trodde att de var med några andra tjejer :P Iaf så var de inte snygga ! Eller en av dom med inte den som pratade mest med dom ! De var typ fulla xD Och när vi kom hem så gick vi och la oss direkt :P



Bilder ifrån när vi hade disco i skolan och från stan :) haha och en snygg bild på mig och Rosis från idag ;P

Imorse så hade vi väckning klockan 10 och Rosanna ville inte gå upp så istället så låg vi i sängen och hade det roligt :D Rosanna låg typ och gjorde massa grodljud ! Hon lät som en groda :O haha sen våldtog hon mig och vid 11 så gick vi upp och åt, klädde på oss.

Vid 1 eller 2 så kom hennes mamma och hämtade oss och då åkte vi direkt till Janne och började måla :) Vi trodde att vi skulle få måla Rosannas rum, men de hade inte städat ur där, så vi målade trappen och dörrkarmar :P Det var jätte jobbigt, speciellt när man var tvungen att måla över sig för då fick man jätte mycket mjölksyra i armen !! Men det var roligt :D haha speciellt när vi börde ut saker till boden så ramlade Rosanna och då höll jag på att kissa på mig xD
Vid 4 åkte vi hem och då följde jag med min mamma och handlade :)


Ikväll ska jag typ bara titta på film.. och sen ska jag äta massa vindruvor :)


Men nu ska jag gå ner och ta ett varmt bad och läsa min älskade Eclipse <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0