helgen-planer

Den här helgen kommer att bli stressig, men roligt :) På fredag ska jag och Moa (kanske Jennifer) gå och gymma och då ska Moa (har jag bestämt) visa mig hur man gör den dära intervall saken :P Kommer blir härligt ! Sen på kvällen så ska Rosanna , My och Emma (kanske Moa och Linnéa om de vill) komma hem till mig och vi ska ha tjejmiddag ;D Rooooligt !

Sen på lördag så har Mormor en liten fest som hon och hennes "kille", haha eller nått x), har varje år med deras barn och barnbarn och det är alltid lika trevligt för att det blir massa god mat ((a)) och det är trevligt folk :P haha x)

Och på söndag blire bio med familjen :) Tror jag.. eller så hade jag bestämt med någon.. Förlåt ! Det lir i sånna fall Yes man, som My och hennes familja ska se ikväll :)
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0