internet cpar !

Förlååååt så mycket för att jag inte har skrivit men vårat internet har inte funkat här hemma.. Så jag har inte kunnat skriva :P Men nu ska jag bara skriva lite kort om vad som händer :P

Imorgon ska jag och Moa gå till gymmet och gyma efter skolan och sen ska jag kanske och ha kickboxning med Rosanna och Emma vet inte , och jag måste också prata med dom :P

Idag så var jag med Rosanna :) Vi kom hem till mig, pluggade löite och sen gjorde vi (eller mest Rosanna) chokladbollar :) Jag ville egentligen göra kladdkaka, men jag offrade mig och hjälpte henne ytterst lite x) Sen satt vi och snackade om saker och ting, tog lite kort o.s.v :) Har inte gjort så mycket sen hon gick, men nu ska jag gå upp till min säng och läsa lite och kanske göra lite matte :P



haha god natt och sov gott alllllla ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0