lång onsdag

Hejhej bloggen ! :)

Idag så var det en väldigt lång onsdag ! Eller alla onsdagar är långa för mig iaf :P Jag börjar ( och slutar 4 :O Men det är för fördjupningarna och imorgon så har jag ingen fördjupning så då har jag svomorgon och slutar tidigt :)

Efter skolan så gick Emma med mig hem och vi kom ytterst lite längre på våran uppvärming :) Vi har hittat fler låtar och lite steg hann vi med innan hon gick till bussen :P Vi gjorde inte så mycket mer för hon var tvungen att gå hem så tidigt :P
Usch och sen ska vi leda den här saken på idrotten och vi kommer bara att skämma ut oss :( och jag kommer bli röd som en tomat och ba skämmas över hela mig och allt ! Och sen ska vi ju också ha redovisning i klassen om So, jag Rosanna och Ella och då är det ju släckt (hoppas jag) så då ser man inte riktigt om jag bilr röd eller inte (a)

Ikväll så ska jag nog ner och träna så att jag får upp konditionen lite mer : Sprang 20 minuter igår och det var hur jobbigt som helst ! haha höll på att svimma xD Fast jag hade inget vatten att dricka, så det var nog lite därför också :P



De här är vad jag ska beställa ; (mamma glömde -.-) Jag vill ha typ miljoner av andra roliga saker därifrån, men det måste jag betala själv... :( Men jag får nöja mig. höhö

I helgen så ska jag till ett gymnastikläger med gympan :P Där ska vi ha gymnastik typ hela tiden.. Inte så konstigt, det är ju ett gymnastik läger :P Men det ska bli ganska bra för då kan jag träna på massa saker :) Men nackdelen är att man får inte ha med sig mobiler... Inte vet jag varför, men de sa att man inte fick det... Dålig stil tycker jag !
Jag som ville åka till Sofia en heeelg :( Men jag behöver ju inte vara med, men det är bra...Och helgen efter så kanske jag kan men då ska hon typ till sin mamma :( Men jag ska ju dit på sportlovet ! :D Men det är så långt dit :(


En mycket saknad tjej ! <3

Men nu ska jag nog se på filmen :D puuuuss hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0