pluggig eftermiddag med ellabella !

Hejhej ! Idag har det varit en riktigt pluggis dag ! I skolan pluggade vi massor av matte och no , och efter skolan så köpte jag och Ellabella godis och gick hem till mig och pluggade MASSOR !! (a) haha jag ska träna imorgon och kanske på fredag :P Iaf så tror jag att alla prov vi kommer ha kommer att gå bra :) Eller det känns så och det är ju ett bra tecken :) Och Mia våran mattelärare tycker att jag är jätte duktig för att jag först gör lite på blå kurs och sen på röd kurs för att det visr att jag förstår bra då :D (a) Eller nått sånt sa hon :D

Och från ingenstans så måste jag bara säga att Januari har gått väldigt långsamt ! Det brukar gå jätte fort men nu gå det jätte sakta ! :( Dagarna blir jätte långa och det blir mörkt så fort ! Och det gör mig ledsen för jag vill till veckan 9 då jag ska till Sofia och jag vill till sommaren :( Att det ska gå så långsamt. Det känns som att det är typ februari, men det är Januari ! Helst stört.. Är det någon annan som tycker som jag, eller är det bara jag som har ett så pass jätte tråkigt liv så att minuter känns som timmar?

Ikväll så ska jag läsa, läsa och sen ska jag läsa lite till :) Så jag ska gå och lägga mig extra tidigt ikväll :P

Nu ska mamma förhöra mig på alla proven, puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0