shopping !

Go kväll min skööna ! Idag så har den dag jag har väntat på i hela veckan :P Och den var riktigt bra faktist ! :DD

         

Det var så att Vi hade ju skolan idag och jag kan inte sitta här och ljuga ovch säga att den var bra utan den sög ! Verkligen sög ! Vi fick typ nytt schema och shit och sen så skulle vi också gå hela dagen också ! Jag trodde att vi bara skulle gå typ några timmar :P Iaf så fick jag iaf träffa Jennifer och alla andra gulliga ! :D Efter skolan så skulle jag, Linnea , Moa och Emma till Täby, men sen så hoppade My fram ur dörröppningen och ville hänga med :D och gud så jag har saknat den söta filuren ! :D haha !
Det var jätte mysigt att äntligen få shoppa och jag köpte ganska mycket ochdet mesta var inte på rean :P Jag köpte:


- tröja från hm 98 kr
- klänning från ginatricot 199 kr
- sjal från Indiska 79 kr


- dreammousse från hm 98 kr
- trosor hm 49 kr
- örhängen från ginatricot 79 kr
- Eclipse från Bokia 99 kr
- sminksvamp från hm 19 kr


Och sen lånade My lite pengar av mig och sen så blev det lite argue om det och så blev det fel och massa.. Men det var kul för jag ändrade mih hela tiden ! haha som vanligt ! xD Till slutet så var det bara jag och My kvar för att Linnea var tvungen att åka hem för hennes pappa kom och hämtade henne :P Och Moa skulle på teatern och då åkte hon och Emma hem.. Då gick jag och My runt lite randome och tittade i lite olika affärer :) Sen åkte vi hem men vi orkade inte gå av så vi åkte till Österskär och sen hem igen xD hahah riktigt myyys :)

Ljuviga dag asså ;)  Men nu ska jag gå och lägga mig, kanske läsa lite ur min nya bok ;) God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0