tillbaka



Hejjjj ! Nu var det ett tag sen jag skrev allt :D Har ni sknat mig?(a) Skoja !

Nu undrar ni säkert hur vi hade det i Funäsdalen, och vi hade det jätte mysigt ! Det var väldigt kallt och stormigt vissa dagar men det var mysigt ! :) Vi åt gott och bodde gott, men jag sov inte så bra.. Jag sova inte en hel natt där. Jag vaknade typ två gånger per natt, men jag somnade om så det gjorde inte så mycket :P

På nyår så var vi hos familjen Marklund tillsammans med familjen Langley :) Vi åt gott och så gick vi till Walles (hotellet de bodde på) och tittade på fyrverikerierna (stavning?!). Efter så gick vi runt och då hittade vi två 16 åriga killar som var fulla :) De hette Rsamus och Jesper och de snackade sammor och typ uppreade sker som du hette det och du hejade på det och massa annat xD hahah vi var i ett rum med massa längskidor och då tog Rasmus ner ett par och försökte härma en längdskidsåkare x) De var ivarjefall roliga och vi hade kul :)

Det var nog allt.. Vi bowlade en gång och varje dag så åkte vi till Funäsdalens hotell och badade och bastade :) De var mysigt för att det var nygjort allt så det var fräsht och rent där :) Men det var en tant som typ var as självisk och tog upp massa plats och ba : "det är snuskigt att ha på sig bikini i bastun!". Cppp ! Och sen värmde hon vatten till sigsjälv, en gång då allt varmvatten var slut.. En snobbig sak vare !!!!

Och jag läste ut New moon på den här veckan :( 594 sidor på en vecka, dessutom på engelska ;) Ganska bra enligt mig !! Och nu ska jag köpa Eclipse, som är 3an :) Jag rekommenderare VERKLIGEN dessa böcker !!

Den här veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Jag ska vara med Emma imorgon och sen ska jag åka och shoppa någon dag och så ska kanske jag, Rosanna och My sova hos Emma någon dag men det är intye bestämt nått om det men jag hoppas verkligen för jag saknar de verkligen !!!! :( Har så mycket att prata med dom om ! Eller de har det till mig :P De ska berätta massor om vad de gjorde på nyår och annat kuuul :D Puss på dom ! <33

God natt ! <3

Kommentarer
Postat av: ågren

Åhh, värsta känslorna man för av bilderna :(

2009-01-04 @ 00:55:37
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: moa

Jag tycker den låten är bäst ;D

2009-01-04 @ 11:50:10
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: moa

Aså när du kör ett intervall pass så cyklar du först lungt och lätt sen snabbare och tyngre, sen lungt och lätt, sen snabbare och tyngre ;D fattaru ? <3

2009-01-04 @ 11:51:07
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: Rosanna

ÄLSKLING DU ÄR HEMMA <3!

ja, jag har så mycket att berätta

för dig baby. åh va jag saknar dig :'(



ring mig!

2009-01-04 @ 21:35:48
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: lovisa

linnea: hahah jaa det är väldigt mysigt med snö och skidor :)

moa: haha okej :P okej men då fattar jag :) det ska jag pröva någon gång ;)

rosanna: hahahah JAAAA ! JAG ÄR HEMMEA <3 jag saknar dig !!!!! :'( <3

2009-01-05 @ 18:29:59
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0