26 januari

HEEEEJ !

Idag så skulle jag och Emma till Täby, men sen fick vi redan på att Rosanna och Linnéa skulle till stan så vi tänker åka med dom istället ;) Eller kanske för att Emma kanske inte får :P

Idag fick vi tillbaka våra matteprov som vi hade i fredags och det hade väl gått bra.. För att få G så skulle man få minst 17p, VG 27p och MVG 37p. Jag fick 24p så det var ganska bra :) Fast det var väldigt svårt faktist ! Och nu ska vi börja med procent och bråk och jag kan inte procent !!!! Jag kommer att få IG på det provet :( Men jag ska försöka.

Just nu så har vi håktimme för att våran drama lärare typ sjuk :) Sen har vi hemkunskap och då ska vi göra spagetti och köttfärssås :D Jag och Emma ska laga mat.

Men nu så ska jag gå och döö :)

Love/ L <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0