veckans planer

Hejhej ! Sitter här och pratar med Linnéa  , Ågren och med Ellaplutten :) Vi pratar så att vi kan prata alla tillsammans, ni vet när det är flera med i konversationen :P Aja, skitsamma xD

Nu tänkte jag berätta lite om mina planer inför den här veckan :)
Imorgon ska jag ju till Rosanna och sen ska jag inte göra nått mer :P På torsdag så börjar vi, bajs på det, och då efter skolan tänkte jag åka in till stan eller täby för att jag ska hinna reashoppa :P Ska fråga om någon vill hänga med såklart :) Kankse Jennifer vill? Sen så skulle jag, Rosanna, Linnea och Ella se på Tuck everlasting någon dag/kväll.. Vi får se hur det blir med det. Eftersom att skolan börjar :P
Och tjejmiddag vi ska ha någon stans också.. ÅÅÅH det blir för mycket ! Eller asså det där med filmen kan man ju bara ta en helg men jag ska prata med mina päron också om tjejmiddagen.. Ska göra det imorgonbitti :) För jag har lovat Mysan :) Men nu ska jag sooova ! God natt <3

Och jste jag vill hinna se Twilight en gång till på bio :D Och sen ska jag se Bekännelser om killar,kyssar och katter på bio när den har premiär :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

Låter perfekt :D!

gäller bara att jag blir frisk ocksåååååå :(

Men i helgen kan vi ha tjejmiddan ?<3

2009-01-06 @ 12:19:52
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: ågren

Men du, jag & Emma skulle ju reashoppa tillsammans! :D

2009-01-06 @ 14:13:17
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: lovisa

Rosanna: Ja eller hur :) men vi måste bestämma en helg då vi ska se den filmen :)

Ågren: Jag vet men jag skrev inlägget innan vi bestämde det ;P

2009-01-07 @ 01:14:06
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0