hemma

nu är jag hemma igen. Det ska bli skönt att vara hemma och vara med kompisar och titta på film och annat mysigt. Speciellt så längtar jag efter att få shoppa som jag ska göra imorgon :D Ska köpa lite nödvändiga saker som jag verkligen behöver.

I göteborg så var det trevligt. Desamma på Liseberg. Första åkte var jag typ värsta nervraket för jag har ju inte varit på grönalund eller åkt en berg- och dalbana på två år! Den första blev Balder och den var helt underbar. Vi var där från när det öppnade (11.00) tills det stängde (23.00). Allstå var vi där i 12 timmar och gissa om man hade ont i benen och fötterna?! Och konstigt nog hade jag också ont i höfterna....
På vägen hem så åkte vi och hälsade på mammas morbror Håkan och hans "tjej" Barbro, som har varit tillsammans med mammas farbror så det är lite krångligt det där. Vi sov där och åkte vidare på söndag till Björn och Anna som var på Lugnås (deras landställe) och sov över där. Så det blev mycket resande med bilen och nu är vi äntligen!

Ikväll så ska Ella komma över och vi ska ha film maraton :D Skööööönt! Puss och hare bra tills vi ses igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0