på biblioteket

Hejsan bloggen! Just nu sitter jag på biblioteket här i Österåker. Har inte något bättre för mig. Nej men jag ska låna en bok, Idina kläder av Jane Green. Den låter ganska bra. Den andra boken som jag kom ner hit för att låna var redan utlånade men den kommer om två veckor..
Igår så hade vi det mysigt. Vi grillade korv. Det gick inte så bra för att dom rullade av gallret och ner i askan hela tiden men några fina korvar fick vi. På kvällen så kom lite mer folk och så tog vi (jag och Rosanna) ett kvälldop och det var varmare i vattnet än i luften! Vid halv tolv så gick vi hem och var hemma ungefär hemma en timme senare. Hade typ ont i benen och sånt så det var väldigt skönt att lägga mig i min varma säng!
Imorse blev det en liten chock eftersom det hade visst regnat under natten. Jag vet inte om det är tur men som tur var så kom solen fram igen. Och direkt när man går ut så börjar man svettas som en gris! hahah. Tidigare var jag nere här i centrum och då var jag inne på Lindex och hittade ett par fina jeans ! Inte för att jag behöver jeans men jag ska fråga om jag får köpa dom :)

Men nu ska jag hem och göra något vettigt, som att läsa tidningen. Puss

bilder kommer kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0