rubriken

Tjenare! Hur är det med er då? Själv så är det bra med mig. Väldigt varm och har lite ont i magen annars är det bara bra!
Rosanna gick hem för en stund sen och förutom att skriva blogg så tittar jag på "Americas best dance crew". Det är ganska bra och såklart har jag en favorti ;)

Idag så händer inte så mycket. Ska bara slöa hemma och sen ikväll så ska jag och några till till Garnsviken och grilla :) Ska ha med mig Hot-dogs. Hehe. Gillar egentligen inte korv men jag gillar hot-dogs, konstigt nog. Kommer säkert vara fint ikväll så det kommer att bli ett kvällsdopp också !

Som ni kanske märker så har jag inget speciellt att skriva så jag säger hejdå nu! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0