shopping

Idag så åkte jag till Täby med Emma. Jag köpte inte sp mycket; en tröja, några trosor och en smink pensel. Och hela 500lappen gick åt till det! :O Dyyyyrt! senare ska jag till Emma oh sova där. Vet inte om jag ska äta hemma eller där men jag tror att det blir hemma.

Nu kommer lite bilder från Liseberg:


jag var sjukt nervös första åket!

Sjukt skön, men läskig i början :S

Turmunken Pontus.

Kul va? :D
Just nu sitter jag och lyssnar på Harry Potter 7 på ljudbok. Det är faktiskt bra fast om man gör något annat och smtidigt lyssnar (som tillexempel att blogga) så fattar man inte riktigt vad som händer.. :P

Nu ska jag ta lite middag och sen dra till Emma! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0