skärgården

Hejsan bloggen!

Nu var det ett tag sen jag skrev men se det som en liten paus. Har ju varit och seglat i en vecka och nu är jag på Mjölkö och ska vara här i två veckor. Har redan varit här i en vecka så när vi kom hem från seglingen så åkte vi till Mjölkö dagen efter vi komiit hem.


Jag fick segla lite :) Kom upp i 6.3 knop. Och det högsta
vi kom upp i var 10.5 eller något. Fast då var det medvind
och stormigt :P


Det var inte det bästa vädret hela tiden. Hade hoppats på bättre så att jag
kunde bli lite brun men jag tappade lite färg istället. Men nu har jag blivit
mer brun eftersom det har varit en fin vecka :)


När vi var på Utö så var Lasse Berghagen där också. Så
vi gick och kollade på honom när han sjöng några
klassiker av hans sånger.


Där hav och himel möts. Vi stannade på en ö med Anna och Björn. Den
var mysig. Det är coolt när man står på berget och tittar ut över havet och
se där hav och himel möts.


Vi har grodynglen (stavning?!) i varån stora pöl (en ganska stor pöl) och
vi fångade dom och det gillade Jacob och Emma :)


En mysig kväll av många. När man går från stor huset till lilla när man ska
gå och lägga sig så känner man att det inte är så kallt ute på kvällen. Det
tycker jag är riktigt mysigt för då kan man vara ute sent! :)

Hoppas att ni har det bra för det har jag! Kanske är det lite ensamt ibland och man har inte så mycket att göra, men det är väl skönt att bara vara ett tag.

Nu ska jag gå och hjälpa Miccis med bullarna ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0