1:a juni =D

Fösta Juni är en månad som betyder sommar. Den inleder jag med en bra låt som My sjöng innan vi skulle in på spanskan idag.

 

En mycket bra låt enligt mig !

Igår så blev det ingen springutr... Inte ikväll heller :( Elen gick i stället och då märkte man verkligen hur beroende man är av elen ! Tänk när det bara fanns en brasa mitt i huset, även om det var på typ stenåldern men ändå :)

Sen tänkte jag också på det där med ljuset. Nu är det ju ljust till säkert tolv ute. Jag trodde att klockan var typ nio igår när den egentligen var halv elva ! Och t.ex. nu är skulle jag inte tro att klockan snart var halv tio om jag tittade ut och inte hade någon klocka. Det är säkert inte bara jag som har fått den här slutsatsen, men jag tror att man blir piggare när det är sommar och ljust nästan hela dygnet ! Som t.ex. på vintern och det är märkt så kanske man gäspar, frågar "Hur mycket är klockan" så visar den sig vara endast haöv åtta ! Ganska collt tycker jag ;)

Idag har inget speciellet hänt. Seg skoldag, sista hemkunskapen och det vara ganska mycket sorgligt för tydligen så ska vi få en sträng lärare i Sol :'( Peter är den bästa ! Efter skolan drog typ alla till Jennifer där vi solade och badade och det har gett lite resultat :) Syns inte så mycket men lite ^^ När jag kom hem så blev det grillat. Mums ! Och sen hade jag tänkt springa lite också, Snart kommer jag väl rulla fram? -.-

Puss&Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0