arg !

God morgon bloggen ! =)
Sitter och äter frukost, det är det första jag gör på morgonen när jag ska till skolan.

Men nu t'nkte jag berätta lite om igår. Efter skolan (där vi inte gjorde mycket alls, vi städade och tittade på när niorna och lärarna spelade fotboll) så följde jag med Rosanna hem. Vi gjorde inte så mycket, badade i deras bubbelbadkar och sen satt vi bara vid datorn i hennes underbara säng. Jag åt där och stannade så jag kunde se Grey´s där. Sitsa avsnittet för säsongen. Och det var bra till en början, men det slutade aas dåligt ! Att bäde Izzie och O´Malley skulle dö :'( Det är som OC utan Marissa. Liksom de var ett gäng på Grey´s men åh ! :( I Slutet fick Rosanna typ en gråta attack och gräta som övergick till skratt. Och jag skrattade bara ! Men sen blev jag så himla arg ! Dom bara förstör hela serien ! :( Min älsklingsserie. När jag kom hem så bärjade jag direkt leta efter mina nyklar som jag inte hittade på morgonen. Men jag hittade dom inte. Så jag satte på datorn (som inte hade något internet) och så tog jag upp tangentbordet och där låg dom ! Det kanske betyder tur för idag, när jag ska servera niorna på deras bal?

Men nu ska jag äta upp, måste också hinna med att göra en matsäck och allt annat, Tack för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0