hinner inte skriva egentligen

Eller jo jag hinner men jag ska upp ganska tidigt imorgon och jag vill vara utvilad :)

Vi var ju ute med båten och det vr roligt och så. Vi sov på Lökholmen som ligger nära Sandhamn så vi åkte till Sandhamn på kvällen och gick runt där. Medans alla andra var fulla. Hahah nej alla var inte det men på en båt så ar det hög musik och massa kanske 20-25 åringar som dansade vilt :) Sen så hade vi det mysigt och har åkt runt i dag på olika öar där vi har solat och badat. På en ö så fanns det jätte fina och släta klippor och en sandstrand mitt i allt. Så vi badade där och det kändes skönt när anden sipprade mellan tårna. Det finns ju inte så många fina sandstränder här i Sverige. Så det var härligt.
Men nu ska jag lägga mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0