london var bäst !

Igår kväll så kom jag hem ifrån London. Det har varit sjukt kul och jätte mysigt. I början så kändes nästan allt omöjligt för vi skulle göra så himla mycket på bara 4 dagar. Men allt löste sig =) Första dagen så tittade vi på en musikal eller nu vad man ska säga. Det var Dirty Dancing och den var helt underbar !!!!!!! Det bästa jag sett i hela mitt liv. Fast det säger man alltid när man har sett en ny teater eller muikal. Och jag tyckte inte att killen som spelade Jhonny var så himmlans snygg. Eller jo, han hade jätte snygg kropp och sånt men jag blev ändå lite kär i han. Jag tror att jag blev kär för att han spelade så himla bra. Så tycker jag om Robert Pattinson. Bara för att han är en jätte bra Edward så älskar jag han !

Men Dirty dancing var sjukt bra. Och mamma och mormor började gråta och jag skratta ! Hahaha på kvällarna så var det mormor som fick oss alla att skratta :) hahah hon är min söta mormor ! =D Sen var vi också på The London Dungeon som är typ där de berättar hur människor straffades förr i tiden och massa typ skräck saker. Det var lite läskigt, men man skrämde ju upp sig själv så egentligen så var det inte så jätte farligt =) Och såklart så var vi på Madame Tussauds. Och det var kul. Ganska coolt hur man kan göra ! Men jag blev lite besviken för att Pirates of the Caribbean- gänget fanns inte :( Men sen så var vi i Covent Garden (typ ett torg) och där stod en kille som var utklädd som Jack Sparrow och han spelade som han också. Hahah det var bara tjejer som gick fram till han och ville ta kort !

Sen var vi också på en slags vandring där en man berättade om Jack the Ripper, om ni vet vem det var. Ni som har sett From hell, med Johnny Depp vet nog vad jag snackar om. Det var ialla fall en seriemördare som mördade bara horor. Och en av dom var tydligen från Sverige och hette Elizabeth Gustafsdotter eller nått :P Men det var intressant :) Sen gick vi runt en massa också. London är sjukt stort ! :O Det bor liksom typ 9 miljoner i bara London. Och typ hälften av dom är typ araber och palestinier och sånt. Kändes som att det inte fanns några engelsmän där... På tal om att London var så stort så skulle ni ha sett tunnelbans kratan. Den var hel rörig och man fattade typ ingenting ! haha !

Vi shoppade också lite på ett billigt köpcenter som hette Primark. Där köpte jag:

3-pack trosor, skor, kofta, t.shirt, en söt väska (som jag egentligen vill ha i rött men det fanns inte) och 5-pack strumpor.

De andra bildern kommer i ett annat inlägg :) PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0