nu har det börjat !

Goddagens. Har haft för mig ganska mycket på sistone. Igår var jag med Rosanna innne i stan och badade. Badet heter Smedsuddsbadet. Rosanna hade kollat på ett fint ställe där och där det fanns mycket folk. Mycket folk var det men vi hittade inte den fina stranden... Men vi badade och saolde ändå. Efter så gick vi runt ganska mycket i stan. Vid 5 åkte vi hem. Vi åt och sen till stan igen för att titta på bio. Det blev Drag me to hell. Gillar egentligen inte att se på skräckisar på bio men det är ändå kul för man blir så uppspelt ! :) Sen sov jag hos Rosanna.
Och juste på morgonen så hade jag inte druckigt så mycket. Jag jag var väldigt varm för jag var tvungen att cykla hit och dit för det blev en massa missförstånd. Så när vi åkte från Danderyds sjukhus till T-centralen så känner jag att jag blir väldigt illamående. Så jag tänker ju att jag måste spy ! Men som tur var så gjorde jag inte det. Men sen så känner jag att jag blir helt vimmelkantig och håller på att svimma. Rosanna ser det och tar mig under arm men och säger att vi ska av nu och jag stapplar mig ut och sätter mig på en bänk där medans Rosanna är gullig och köper en Loka till mig :) Den gullungen !

Idag så var jag, My och Rosanna på det är badet iegn i stan för Rosanna visste var den där fina stranden var. Och hon hade rätt. Styranden var fin och det var mycket folk. Massor av folk. Men det var mycisgt. Hade inte träffat My på evligheter kändes det som. Hon har ju färgat håret blont nu. Det är snyggt :) Hon är ju blond egentligen. Idag så åkte vi hem lite tidigare. Och dagens middag blev tacos och det var gott! Sen följde jag med Mamma och Pappa ner till båten och tog ett kvällsdopp. Var 22 grader i vattnet där nere! :O

Bilder från går dagen tagna av Rosanna för vi hade bara hennes kamera:







Nu känns det som att sommarlovet har börjat på riktigt. Har massor att göra om dagarna. Massor att planera. Och allt är som det ska vara ! :)

Tack för mig, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0