solen är här

Woho ! Äntligen. Har längat. Gissa vad jag och Rosanna har gjort idag. Vi har solat ! :) Det var skönt och jag fick faktiskt lite färg :) Och sorry för att jag inte har skrivit något, har varit upptagen med annt. Men jag tänkte berätta lite om vad som har hänt sen i Måndags.

Måndag: Jag och Rosanna, plus Magda och Linnea Å Åkte till täby. Jag skulle ha köpte The sims 3 men det var slut överallt. Sen så bestämde vi att vi skulle sova hos mig. Det var mysigt. Tittade på två filmer och sov i mitt förråd.

Tisdag: Första dagen med sol. Vi gjorde inte s mycket. När alla hade gått hem så gick jag med hem till Rosanna. Kommer inte ihåg vad vi gjorde... Men på kvällen så sov jag hos Rosanna :) Vi hade det lite mysigt med godis och film :D

Idag: Vaknade med sol :) Vi bestämmde att vi skulle gå hem till mig och sola lite. Vi solade typ i en timme kanske mer. Sen gick vi in och spelade lite Sims 2 för att Miccis har köpt The sims 3 men det funkar inte på min dator :'( Har typ ett för lite grafik kort :O Och den funkar på henne laptop ! Vilken dålig dator jag har :((

Ja det är nog det som har hänt. Inget speciellt sådär. Imorgon så bär det av till stan med Rosanna. Ska köpa en klänning och kanske ett par skor :) Men nu ska jag ut och springa !! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0