tältning hos Jennifer

Hejsan. Igår så efter jag hade ätit så drog jag till Jennifer där alla andra var. Men ja, alla såg ju mycket bättre ut än mig, hade inget smink och hade mjukisbyxor på mig. Plus att senare kom Rasmus. Fast ja, det var inte så pinsamt :P

Ialla fall så sen på kvällen så slog vi upp ett tält för att vi lät så mycket och hennes föräldrar blev lite sura. Men det var mysigt. Somnade vid kanske 3, halv 4 och sen vaknade jag vid 5 och frös as mycket ! :( Alla andra vaknade då också så vi gick upp och då sov vi till kvart över 11. Typ alla åkte direkt efter fruksot. Det var jag, Linnéa och Rasmus som var kvar och sen kom Fanny tillbaka också. Vi har inte gjort så mycket, tiden har bara gått väldigt fort.
Ikväll så ska jag inte göra så mycket. Ska typ se på film och äta kladdkaka som jag bakade när jag kom hem. Eftersom att vi inte har något godis hemma :(

Imorse så kom alla på att det är sommarlov. Det hgar liksom inte gått in i huvudet än bara för att det inte är vardag eller sol. Bara regn, regn och ännu mera regn. Ganska deppigt. Det som inte heller gått in i huvudet är att vi ska börja i Solskiftet i höst :( Aah, har inte så mycket mer att säga.. Ska kila vidare, PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0