090306

Dagarna går och går.. T,änk att det är fredag ! Så fort ! Fast det är skönt, så att vi någon gång kommer till sommaren !

Jaja, igår kväll så cyklade jag till gymmet och det kändes skönt efteråt :) Sen la jag mig efter att jag duschade osv. På imorgonen så hade vi sovmorgon så våran första lektion var tekink. Där hade vi en tävling om vem som kunde göra högst torn som var gjort av papper, tejp, snören och häftmassa. Jag var med Moa och Ella och vi vann :D För vi hade högst. Men Linnéas, Linneas och Fannys var stadigast :P
Sen hade vi spanska och det gick bra :P Sen hade vi luch och då kom Rosanna ;O Efter det så hade vi no och då gjorde jag min nouppsats, eller det var kladden så när jag kom hem så gjorde jag rent den på datorn :) Våran sista lektion var matte och det könns bra det här med procent och bråk :) Jag ska försöka jobba lite hemma också, men det könns som att det kommer att jag bra ! :D

Vid 4 så kom mormor, Emma och Jacob. Då satte si Jacob direkt vid tv:n och började spela Star wars. haha lite nörd xD Efter ett tag så kom Miccis och pappsen hem och då åkte mormor hem. Då lekte jag och Emma med en boll och det var kul, tyckte hon ^^ Sen åt vi, kollade lite på bolibompa och sen ringde Linneorna och sa att det bara ville komma förbi lite. Så de kom och då spelade vi lite Buzz junior. Efter de hade gått och gick jag in lite på datorn och vi satte på Madagaskar 2. Men eftersom att det blev så sent så var de tvugna att gå och lägga sig. Så just nu så ligger Miccisen och lägger dom :) De kommer nog somna fort för de verkade trötta ^^ Själv så är jag jäte trött och ska gå och lägga mig !

Och imorgon blire av till stan med någon :) Typ Rosanna ville med och kanske nåogn till ^^ Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa.. Men jag vet att jag behöver mycket så jag får hoppas att jag inte kommer hem tomhänt :P

God natt mina små grisar, sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0