090310

Hej !
Idag när jag vaknade så fick jag en chock ! Det var typ massa snö ute plus att det snöade.Och det har det gjort hela dagen.. Inte kul. Det blir extra mysigt när man har läckade skor. Uschigt vädeer ! Och det som nästan var vår igåe :'/ Aja, inget vi kan göra åt :(

Idag var första lektioen engelska och då gjorde vi en lek och lite annat. Sen var det bild där jag och Emma satt och snackade om drömmar vi haft x) Det blir alltid så att vi pratar om drömmar. Knasigt :P Efter det så var det sv där vi gjorde massa frågor ifrån en bok för veckan efter praon så ska vi ha ett litet prov på det vi håller på med. Sen var det luch, inget gott. Sen var det sista lektionen för de andra utom mig och några till. Det var Idrott och där dansade vi bugg ;) Jag var först med Sabina, som btw ska sluta efter påsklovet ;/ Och den sista lektionen var barnteater som gick sådär... När allt var slut så gick jag till Atle för jag skulle bränna ner filmen som vi ska se på torsdag på en DVD, men nu när jag kom hem så gick det inte så jag ska till honom imorgon igen :P

Nu är är jag lite ledsen för att jag har ju beställt bikinisar från H&M som skulle kommit förra veckan.. Och jag vill ha dom nu ! Även om jag inte har någon användning för dom nu men det känns skönt att ha det aklarat. Och dessutom så är det jobbigt och vänta :P

Skriver nog lite senare, Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0